Ensi vuonna (2008):
Olen raskaana   
Olen edelleen kotiäitinä    
Ostan auton (jos en tänä vuonna ehdi)   

Kuinka väärässä olinkaan (15.10.)! Palaan työelämään kolmen viikon päästä. Niin se vaan ihmisen mieli muuttuu. Ei sille voi mitään. Kyllä töihin paluun takana on laaja ajattelu-ja pohdintaprosessi. Ei tämä mikään hetken mielijohde ole. Mutta lokakuussa olin vielä aivan varma etten palaa töihin vielä vuonna 2008. Mutta olenhan sentään kuitenkin kuukauden kotiäitinä tänä vuonna oli olihan "ennustus" osittain oikein. Auton ostonkin laitoin jäihin koska tajusin että pärjäämme vielä ihan hyvin tuolla entiselläkin. Tietty "kauppakassi" olisi kiva mutta mitä minä sellaisella tekisin, meillä on kuitenkin jo kaksi autoa. Minun nimissä oleva tila-auto ja Jannun nimissä oleva ns. normi henkilö-auto. Mutta minulla (meillä) on kuitenkin melkein vuosi aikaa muuttaa mieltä tuossa autojutussa. Tuo raskausjuttu on kimurantimpi. Saatan olla raskaana vielä tänä vuonna. Lupasin olla töissä ainakin vuoden. En haluaisi lapsille kuitenkaan suuria ikäeroja. Toisekseen voihan olla etten tule enää raskaaksi helposti ja silloin kun tahdon. Ja loppujen lopuksi on mahdollista ettemme enää hanki lapsia. Kysymyksiä vailla vastauksia???