Tämä oli taas tällainen päivä. Koko päivän teki mieli vetää perseet olalle ja siltikin kieltäydyin järestään kaikesta alkoholista. Taisin olla taas omalla tavalla vittumainen. Miksi ihmeessä nipotan kaikenlaisesta? Kyllä tästä selviäisi vähän rennommallakin otteella. Stressaan olemattomia asioita. Toisekseen minulla on huono olo. Se alkoi joskus ennen linnanjuhlia. Mitähän paskaa sitä on tullut ihmisille syötettyä? Minulla oli jo vähän parempikin olo mutta söin tuossa manteleita ja alkoi taas illottaa. Mitä sitä glögillä tekee kun pussillinen manteleita? Ei tässä mitään, kyllä se masu siitä rauhoittuu. Olen tottunut masun oikutteluun. On vaan vähän paska fiilis, ottaisiko vielä muutaman mantelin…

Väsyttää ihan saakelista. Pitäisiköhän mennä nukkumaan? Juttu vaan on se että alakerrassa on vielä vieraita. Kysymys onkin että mitä minä sitten teen täällä yläkerrassa. Kävin katsomassa että lapset nukkuu. Vaikka todellisuudessa lapset nukkuvat oikein hyvin vahtimattakin ja jos eivät nuku niin yleisesti ottaen ne kyllä etsivät tutun aikuisen jolla tehdä valituksen asiasta. Äiti, mä en saa unta! So what, mitä minä sille oikein tekisin, antaisin nuijanukutuksen. Paitsi että Veeti ei kyllä vielä tee muunlaisia ilmoituksia kun suullisia paikoiltaan mutta sitäkin äänekkäämmin. No kaikki nuo ja se Siskon perheen pentu nukkuvat kaitten kuin tukit.

Jaa, pitäisi varmaan mennä vieraiden joukkoon. Sisko tuntuu tekevän kovasti lähtöä nukkumaan. Me olimme molemmat alkoholittomalla linjalla tänä iltana. Sisko on nimittäin raskaana. Hän paljasti asian tänään. En ole ihan varma saako sitä kertoa näin julkisesti mutta syteen tai saveen niin tässä se tieto oli. Pitäisiköhän hankkiutua itsekin raskaaksi että voisi Siskon kanssa päivitellä raskauden "ihanuuksia". Emännän työt kutsuu…