Hyvän Puola ottelun jälkeen monille oli pettymys että Suomi pelasi eilen tasan Portugalia vastaan. Kyllähän minäkin näin jälkikäteen ajattelen, että voitto olisi pitänyt saada. Mutta tämähän loistava alku, kaksi peliä hyviä maita vastaan ja neljä pistettä. En nähnyt eilistä matsia kun meillä ei ole CanalPlussaa enkä minä viitsinyt minnekään kapakkaan lähteä eikä ollut ketään tuttua tässä lähialueella jolla olisi peli näkynyt. Olen vain muutaman lehtijutun, urheiluruudun pätkän ja kuulupuheiden varassa miettiessäni kuinka peli meni.

En vain jotenkaan käsittää niitä likkoja, jotka olivat siellä stadionilla kirkumassa jonkun C. Ronaldon perään. Minä en edes näe koko pojassa mitään niin kovin ihanaa. Hän on aivan liian siloteltu minun makuuni. Mutta huvinsa kullakin.

Iltasanomien SM-liigalehdessä oli pitkä juttu Pasi Nurmisesta ja Pelikaaneista. Sitä todella taas jaksaa toivoa että Pelsut saisivat tänä vuonna siivet kantamaan ja se nolo rämpinen olisi historiaa. Kaverini väittää kiven kovaan että olen joskus aikanani yrittänyt iskeä Nupea mutta itse on muista niin tapahtuneen. Tietenkin kaduilla pyöri paljon poikia, jääkiekkoilijoitakin. En minä voi enää vuosien jälkeen muistaa olenko puhunut jollekin Kiekko-Reippaan junnulla vai en. Siitä kaikesta on jo niin monta vuotta.