Ei suotu sitten Ahtisaarelle vieläkään Nobelia. Jos me nyt voitettiin kerrankin ne euroviisut niin ei se kerro sitä että kunniaa olisi tulossa muillakin saroilla ja  Noobeleitahan tämän piskuisen maan kansalaiset ovatkin jo saaneet.

Jos nyt kuitenkin mennään tämän päivän "pääaiheeseen", hedelmöityshoitolakiin. Eduskunta hyväksyi äänin 105-83 lain joka hyväksyy hedelmöityshoidot naispareille ja yksinäisille naisille. Minä olen ehkä hivenen jäävi kommentoimaan asiaa koska Siskoni on "niitä". Hän odottaa tällä hetkellä perheenlisäystä virallistetun parisuhdekumppaninsa kanssa. Siskoni ei ole tällä hetkellä raskaana mutta hänen kumppaninsa on.

Olen yrittänyt ajatella mitä hedelmöityshoitojen kieltäminen yksinäisiltä naisilta ja naispareilta merkitsisi. En ole saanut jutusta oikein otetta. Minulla kun on mies joka on siittänyt lapseni. Siskoni ajatteleminen kirkastaa vähän asiaa. Heillä nyt on yksi lapsi jo tulossa ja toinen... kai se olisi kurjaa jos heille ei suotaisi mahdollisuutta yrittää niin montaa lasta kun he haluaisivat. Jumalista ja maailman järjestyksestä viis... Lopetan höpöttelyn koska minulla ei tunnu oleva mitään järkevää sanottavaa.

Ruotsin hallituksella menee muuten hyvin...