Veeti oli tänään vähän kränä ja sain hänet vasta äsken rauhoittumaan nukkumaan. En minä tiedä, tämä päivä oli ehkä liian virikkeellinen ja vaativa ja tilanne meni sellaiseksi yliväsyneeksi kränäämiseksi. Mutta minkäs teet, antaa toisen parkua koska jossain vaiheessa tulee hetki jolloin nukkumatti tulee. Totuus on että ei siinä auta lellittelyt, sylissä pitämiset, tissin tarjoamiset jos lapsella on yliväsynyt kränäämismode päällä. Sitä vain katsoo vierestä että jos viitsisit lopettaa sen inisemisen edes hetkeksi niin voisit vaikka nukahtaa. Vittu paru sitten siinä, ei mutsikaan saa nukkua. Toisekseen minun koskee oikealle alavatsaan. Se on ihan kuin ovulaatiokipua. En minä jaksa ajatella. Minä sentään täysimetän vielä tuota vauvaa. Ihmiskeho tekee mitä tahtoo, ei siinä mitään. Ehkä minulla on umpisuoli tulehtunut, paitsi ettei se tunnu tuossa kohden. 

634351.jpg


Olimme tänään "merillä" eli tuolla meidän suurella järvellä, Vesijärvellä veneilemässä. Me emme omista venettä mutta ystävillämme on vene ja he vievät meidän perhettä joskus vähän vesille. Oli mielettömän ihana ilma. Käväisimme Enonsaaressa piknikillä. Oli paljon muitakin liikkujia vesillä ja rannoilla ihmisiä nauttimassa kesäisestä kelistä. Ihan kivaa…Nyt pitää  mennä sänkyyn katselemaan kivoja unia.