Täällä alkaa kaikki olemaan valmista. Pöydät notkuvat syömisestä ja jääkaappi juomisista ja lattialla lainehtii patjoja. Juotavaksi on olutta, jääteetä, kokista (ja muuta limua), energiajuomia. Lisäksi kahvinkeitin on jääkaapin lisäksi raahattu telkkarin viereen. Jotenkin tuntuu hullulta että yhden pelin takia taloon raahataan varajääkaappi, kasa patjoja, saakelista naposteltavaa ja juotavaa. Mutta meillä on kuulemma hyvä olla kun tilat on hyvät eikä vaimo nalkuta… Ja miksi nalkuttaisin. Aion itsekin vähän katsoa, en ehkä koko matsia koska silloin en ehdi nukkumaan ennen kuin Nyyti herää. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Jos olen rehellinen niin en tiedä hittojakaan siitä millaisista asetelmista peliin lähdetään… Eikä se minua kiinnosta. Ei meidän Jannukaan tiedä… Ollaan vain kun ellun kanat ja katsotaan kun toiset pelaa jenkkifutista (poikien motto, minä olen vähän erimieltä). Ja sitten kahdeksi töihin. Niin on kuulemma joidenkin tarkoitus tehdä. Meillä totuus on se että jomman kumman pitää nousta kuuden jälkeen olemaan lasten kanssa. Ajattelin lähettää Nyytin ja Leevin aamusella alakertaan piristämään poikasia. He varmaan innostuvat kovasti niistä pikkuisista ilopillereistä valvottuaan koko yön.

 

Minun on paras lopettaa kirjoittaminen. Alan olla kovin väsynyt. On hölmöä yrittää valvoa näin myöhään. Mutta kun olen jaksanut tänne asti niin... Kyllä minä varmaan sen verran puristan että näen muutaman jaardin etenemistäkin. Kenelle minä yritän näyttää, itselleni etten ole mikään vanha, tylsä mami, joka ei voi koskaan repäistä elämässään. Ja onko se muka repäisy että silmät ristissä pakottaa itsensä valvomaan pelin alkuun ja on sitten taasen aamulla kuoleman väsynyt kun Nappulat herää. Kuka sanoo mikä on järkevää???