7.3.2006 PELICANS-HIFK 2-1

66110.jpg

 

Olimme ottelussa koko perhe. Minä olen meidän perheestä se kaikkein kiinnostunein urheilusta. Yritän opettaa lapsiani kiinnostumaan urheilusta sekä harrastuksena sekä viihdykkeenä. En vain ole aivan varma että antaa jääkiekko jollain tavalla huonoja vaikutteita. Jollain tavalla tuntuu pahalta, että yleisö tuntui innostuvan enemmän siitä kun Helenius ja Schnabel alkoivat tapella kuin siitä että Pelicans teki maalin. Toisten muksiminen katsotaan kuitenkin kuuluvan jääkiekkoon joten olkoon. Mitäpä noista?

 

Peli oli… tietenkin se oli hieno koska Pelsut voitti. Mutta ei kumpikaan joukkue kovin tasokasta jääkiekkoa esitellyt. Toinen nyt sai maaleja tehtyä yhden enemmän kuin toinen. Tietenkin Pelicansin kannattajana tuntuu hyvältä nähdä ottelu, jonka oma joukkue voittaa.

 

Jos joku oli paikalla ja näki sellaisen taaperon ihanassa Pelicanshaalarissa niin se ei kyllä ollut meidän taapero. Jannu ei antaisi minun pukea "puolustuskyvytöntä" lasta Pelicansasuihin. Minä saan kuulemma keimailla vaikka Pelicans-stringeissä (ei minulla sellaisia olekaan), mutta lapset pukevat kannatusasuja vasta kun he itse osaavat niitä pyytää. Minusta olisi kiva pistää nuorimmaisille jotain turkoosia pelikaanilogollista päälle, mutta meidän TPS-isukkimme ei halua antaa siihen lupaa. Hän ei TPS:n kannattajana halua pukea lapsille Pelicansasuja. Asia on sitten sillä selvä?

Jatkoajan otteluraportti Pelicans-HIFK ottelusta