Vittu, mä oon iha sairas ihmine? Kuuntelen Raptoria ja voin sanoa jollain tavalla pitäväni tästä, enhän minä muuten tätä kuuntelisi surffaillessani. Okei olen myös niin hassu että ostin vähän aikaa sitten Hausmyllyn levyn Sateesta Aurinkoon. Joo, ehkä minä olen joku ikiteini tai jotain. Pojan mielestä musiikkimakuni on nolo… Raptori ja Hausmylly ovat kyllä sieltä pahemmasta päästä, on minulla jotain järkeviäkin suosikkeja (riippuu keneltä kysytään) kuten Enya, Enigma, Pet shop boys (okei tuo on aika paha), Ismo Alanko (joka oli kyllä mutsini mielestä paskaa), Massive attack, Leevi and the leevings. Noista voi jokainen tehdä sitten omat päätelmänsä mielenterveydestäni (joka on välillä kyllä ollut aika häilyvää).

512503.jpg

Löysin aikoinaan U-tuupista yhden Raptorin videonkin. Aika hulvaton? Pojat todellakin osaavat breikata?