Hitto on ollut hauskaa! Olen lueskellut kaksi tuntia erästä tiettyä keskustelupalstaa. Jätkät vetää siellä aivan mahtavaa settiä. Niin ja kuunnellut Raptoria, hitto nekin vetää aika hyvää settiä. Ja kysymys kuuluukin että äityli, missä lapset on? Kai ne on sängyssä, ehkä joku on ne sinne laittanut. Tänään olen nauttinut "vain" tuota vahvaa siideriä, Swingiä, keskimäärin sellaiset 8 %. Olenkohan minä kännissä, en varmaan. Eihän tuo pullo vastaa kuin 2,5 tavanomaista siideriputelia, sellaista puolen litran juttua, you know. Ukko tulee varmaan kohta vetämään turpiin mutten minä välitä. Saatana teen kaikkeni tämän perheen eteen, miksen saisi välillä vähän irrotella. No joo, ei Jannu oikeesti vedä ketään turpaan, ei se ole yhtään väkivaltainen. Se tosi kiltti mies, sellainen lutunen. Odottaisikohan se minua sängyssä silkkiyöpaidassa? Tai siis nojoo, ehkei kumminkaan. Se vain katsoisi minua supersöpöillä silmillään ja sanoisi, sorry sä olet ottanut, mitäs me sovittii. En oikein muista. Jos otat, et aja… jos otat, et saa. Hitto juoma alkaa loppua, olikohan meillä jotain lisää. Jannun wiskejä varmaan mutta enhän minä juo sellaista. Olen aika nirso ja loppujen lopuksi tämäkin aika kamalaa sokerilitkua, valkoviiniä sen pitää olla. Tänään nyt ei vain ollut sellaista tarjolla koska kukaan ei ostanut sitä Alkosta, vain tätä vahvaa siideriä oli hankintalistalla. Saahan sen pään sekaisin näinkin... en se kai pitäisi olla mikään päätarkoitus sotkea päätään vaan... no joo, usein alkoholia vedetään juurikin tuossa tarkoituksessa, silleen eurooppalaisen "puolalais-saksalaisesti"...

 

Tämä uusi pullosysteemi (siis nämä kertakäyttöiset palautuspullot) on tehnyt Sinebrychoffin tuotteille sen että siideripullot pienenivät 45 senttilitraan ja hinta taasen nousi. Ei se sinänsä minua haittaa mutta huomasin sen kun tapailin saunajuomaa situkkahyllyllä. Kuten sanoin olen aika nirso, kelpuutan nautintoaineiksi ainoastaan kuivat omppusiiderit ja sen kuivan karpalo Fizzin. Kaikki muu onkin minusta pahanmakuisia, äiteliä sokerilitkuja. Ne eivät ole nautintoaineita vaan teitä humalaan. Hain muuten salaisesta varastostani Fizzin kuivan omenasiiderin… erittäin salainen varasto nimeltään jääkaappi. Jos nyt puhutaan näistä situkkafirmoista niin perjantaina kerrottiin että Hartwall on myyty… tai siis oikeasti Hartwallin omistajakonserni Scottish & Newcastle myytiin. Se vähän niin kuin pilkottiin Heinekenin ja Carlsbergin kesken. Hartwall päätyi siis Heinekenille kun taas Sinebrychoffin omistaa juurikin Carlsberg. Näiden yhtiötiedotteiden jälkeen voimme varmaan taas alkaa höheltää miten sattuu.  

 

Tässähän on vielä pitkää iltaa aikaa elää omassa maailmassaan. Jossain vaiheessa on taas kohdattava totuus. Minä olen nyt piilossa, olen läppärin kanssa vierashuoneessa. Jos mieheni haluaa minut löytää niin kyllä hän osaa etsiä täältä vaikka olenkin "piilossa". Täällä ei ole paikka mistä minua ei löydettäisi jos vain halutaan. Kukaan ei vain nyt halua minua eikä se varmaan ole paha asia. Olen tässä lisäillyt kuunteluvalikoimaani Hausmyllyä. Ei minulla enää ole oikeastaan mitään sanottavaa, onko sitä oikeastaan koskaan. Huomenna on taas uusi päivä ja minua odottaa hyvin muhinut ruisleivänjuuri. Huomenna on siis todellakin leivontapäivä. Olisi kai ihan järkevää että kun hörppään nuo viimeiset siemaukset siideristä niin menen hampupesulle ja sitten nukkumaan. Ja jätän kaiken ja maailman keskustelupalstat oman onnensa nojaan. Tuossa olisi todellakin ideaa... Katsotaan nyt!