Ensinnäkin kun minä tänään netin avasin niin hetihän siinä lävötti että Kirka on kuollut. Minulla on nimittäin aloitussivuna Ylen sivu ihan sen takia että aina kun avaa netin niin saa pääuutisaiheet silmienä eteen. Kyllähän sitä oli aikalailla että HÄH, miten se nyt voi olla kuollut. En minä ole oikein mikään Kirkan tekemän materiaalin ystävä mutta jollain tavalla arvostan hänen uraansa. Eikös se surun pyyhin silmitäni pois ole vieläkin Suomen myydyin albumi.

Ja toinen juttu on se että tänään MTV3:n 45-minuuttia- ohjelmassa käsitellään teksti-tv:een tietojen mukaan sellaista aihetta kuin pikkulasten äidit koukussa nettiin. Itse en koe olevani koukussa, en edes käy netissä joka päivä. Ja kun täällä olen niin se on yleensä sellaiset ½ tunnista tuntiin kun käytän aikaani tällaiseen. En minä ehdi täällä hillua kaikkea päiviä enkä edes jaksaisi... En minä ole koskaan oleillut missään keskustelupalstoilla jutellen muiden kanssa. Minulla on pari heikkoutta... Blogit ja Jatkoaika... niin ja Pelicansin ja muiden jääkiekkojoukkueiden keskustelupalstojen lueskelu silloin kun siellä käsitellään jotain Pelsujen voittamaa ottelua. Eilen tuli muuten VOITTO! Tiellä kohden Playoffseja...

Edit klo 16.30 Loppujen lopuksi nuo kaksi erillistä juttua liittyy nyt toisiinsa, juttu pienten lasten äitien nettiriippuvuudesta on korvattu illan ohjelmassa Kirkan muistelemisella.