Monissa blogeissa on listattu omia outouksia. Vaikka minua ei ole haastettu niin tartuin haasteeseen. Tässä siis Riian kootut outoudut. Lisääkin varmaan löytyisi jos kaivelisi.

 

  1. En omista luottokorttia, en ole koskaan ottanut lainaa, maksan ostokseni aina käteisellä. Omistan Visa Electronin mutta käytän sitä vain rahan nostamiseen.

       
  2. Syön AINA leipoessani raakaa taikinaa. Oikeastaan leivonnaiset ovat mielestäni parempia raakana. Ja kun taikinaa on syönyt leipoessa niin kun tuotteet tulevat uunista niin on jo niin paha olo ettei halua syödä enää mitään. Hiivataikina turvottaa masua ja röyhtäilyttää. Makeat leivoinnaistaikinat taas öklöttävät niin ettei tee mieli syödä niitä paistettuja tuotteita.

       
  3. Kirjoitan joka päivä itselleni muistiin mitä on tapahtunut ja näin ollen voin aina kertoa ihmisille mitä tehtiin jonain tiettynä päivänä. Lueskelin myös mielelläni juttuja vuosien takaa jos vain saan selvää koska minulla on valtavan huono käsiala kun kirjoitan nopeasti (ja paljon). Nykyään yritän kirjoittaa sen verran hitaammin että käsiala pysyy luettavana, ei vain arvailtavana. Ihmiset usein luulevat että minulla on loistava muisti kun voin siteerata menneitä juttuja mutta usein olen luntannut kirjoista ja vihoista.

  4. Kerään "julkkisten" hääkuvia lehdistä. Minulla on niitä useita tuhansia. Liimaan kuvat vihkoon ja kirjoitan kuka on kyseessä. Olen tehnyt tätä vuodesta 1992 alkaen. Minua harmittaa jos joku menee naimisiin (siitä kerrotaan lehdissä) mutta kuvia en saa. Viime viikonloppuna meni naimisiin Elizabeth Hurley (Ilta-aviiseissa ei ollut kuvia) ja Tanskan prinsessa Alexandra (kuva löytyi Iltasanomista), joka avioiduttuaan menetti prinsessan arvon. Tämän keräilyvimmani takia tilaan joka kesä seiskan ja käyn lähes viikoittain (siis kesät talvet) selaamassa lehtiä kaupassa (niitä ihmset, tapahtumat, annakka osastoja).

        
  5. Jos saisin ihan itse päättää niin nukkuisin aina yksin omassa huoneessani. Se ei ole tietenkään tällä hetkellä mahdollista koska minulla on mies ja pieni lapsi. Olen herkkä äänillä ja joudun monena yönä laittamaan korvatulpat jotta saan (muka) nukuttua. En osaa nukkua toisen ihmisen kainalossa, kaipaa aina omaa tilaani. Lisäksi nukun alasti.

          
  6. Lähden äärettömän harvoin ulos tästä talosta ilman että olen jollain tavalla meikannut. Perusmeikkiini kuuluu meikkivoide, peitepuikko, puuteri, poskipuna, luomiväri (3-4 eri sävyä), rajaus(kajal-)kynä, ripsiväri, huultenrajauskynä, huulipuna/-kiilto. Olen jopa pitänyt kesken synnytyksen meikkaustauon koska meikkini oli mielestäni liian suttuinen. Olen siis todella turhamainen.      

430892.jpg