Olen sen verran hassu ihminen etten katso moniakaan ohjelmia suorina. Olen sanonut että tarvitsisin kahdet videot, toiset joilla nauhoitan ja toiset joilla voin katsella nauhoituksia samalla kun toinen video nauhoittaa lisää matskua. Oikeastaan joidenkin mielestä on hassua ettei meillä ole kaksia videoita. Ei meillä kyllä ole digiboksiakaan eikä DVD-soitinta. Ne on hankinta listalla ja Poika jaksaa rankuttaa tuosta epäkohdasta, varsinkin siitä DVD-soittimesta. Hänen pleikallaan voi kyllä katsella DVD:tä mutta on kuulemma tosi noloa kun ei ole kunnon vehkeitä. On se kamalaa miten huonoon asemaan lapsi joutuu. Se raivostuttaa Poikaa ettei noiden asioiden puute talossamme johdu siitä ettei meillä olisi varaa niihin vaan siitä ettei ole tullut hankittua. Mutta nuo on listalla kärkipäässä, heti uuden moottoripyörän jälkeen.

 

Jannu näet haluaa oman "mopon". Hän kyllästynyt jakamaan "Hondansa" toisen ihmisen kanssa ja se ihminen en ole minä. Minä näet on ole koskaan eläissäni ajanut yhdelläkään moottoroidulla kaksipyöräisellä. Ei minulla ole A-korttiakaan (no sellaisen saamiseksi olisi todellakin pitänyt ajaa sellaisella moottoroidulla kaksipyöräisellä, minun aikanani A:ta ei enää lätkäisty korttiin automaattisesti kun suoritti B:n). Jos se minusta on kiinni niin motskari saa jäädä liikkeeseen. Mutta miksi Jannu minua kuuntelisi, siksikö että olen hänen vaimonsa. Toisaalta jos Jannu haluaa oman moottoripyörän ja hänellä on siihen rahaa niin ostakoon (ja kuolkoon). Pitää tosiaan harkita jos lähi- tulevaisuudessa menisi Pojan kanssa ostamaan sen DVD-jutskajutun. Olen vain sitä mieltä ettei kaikkea mitä haluaa, mikä on kivaa, pitäisi saada. Mutta on meidän taloudessa varmaan turhempaa rompetta. Ja se digihommeli on ihan oikeasti tarpeellinen loppu kesästä.

 

 Kiroilevasiili.fi

Niin, Idolsista minun piti pikkaisen kirjoittaa. Katsoin sen tänään videolta, siitä tuo eka lause tuli ja sitten juttu karkasi vähän lapasesta kun tyrkkäsi mukaan jopa moottoripyörän. Mutta siitä laulukilpailusta. Halusin vain sanoa sen että jostain syystä en pidä Arista. En alunperinkään pitänyt. Minusta hän kuulosti Kirkaa laulaessaan karsinnoissa ihan naiselta ja sellainen saa niskavillani nousemaan pystyyn. Ja nyt, samaa joka ikinen kerta. Ja sitten otetaan nokilleen kun joku uskaltaa sanoa että repertuaaria voisi vähän laajentaa. Muutenkin se käytös mitä näkyy telkkarissa on hyvin pitkälle jotenkin lapsellista. Tunnen häntä kohtaan vähäistä sympatiaa vain silloin kun minun ei tarvitse nähdä sitä pärstää ja kuulla ääntä. Vähäinen sympatia johtuu siitä että Ari sattui asumaan Lahdessa silloin kun kisa alkoi. Vitun huono syy tuntea sympatiaa. Arista saattaa tulla Idols voittaja 2007 eikä se minun maailmaani kaada. Tiedän monia jotka pitävät Arista mutta minä en jostain syystä voi sietää häntä, enkä pohjimmiltani välttämättä pysty edes kunnolla selittämään että MIKSI!